Samen met het 6de leerjaar gingen we naar de mijn van Blegny. We speelden er op het speeltuintje, bezochten de mijn met een gids en maakten een ritje met het toeristische treintje.
Vandaag gingen we naar het Thor park in Genk. Christine van Educathor bracht ons heel wat bij: eerst een film over Sunny en het zonnewiel. Daarna bouwden we onze eigen Sunny. Namiddag wandelden we door de omgeving om op zoek te gaan naar ideeën voor onze eigen Sunny. Tot slot moesten we hem natuurlijk ook nog testen.